tisdag 14 juli 2009

Plask

Jag och syster tar de första stapplande paddelplasken. Lägg märke till de fina musikalhandskarna. Redo att snurra på käppen och drilla med hatten när som helst.

Igår paddlade jag kajak för första gången. Jag säger bara kul! Vi tog oss hela vägen till stan. Idag var vi ute igen men den här gången blåste det betydligt mer! Vi var som en liten kork som skuttade omkring och surfade på vågorna. Blöta blev vi men kul var det! Jag börjar inse att jag är lite av en vågjunkie. Tror att jag ska försöka få jobb som galjonsfigur.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att ni inte slog runt med tanke på hur grunt det verkar vara :-)

Nina sa...

Ja vi kunde ha skrapat armbågen eller nåt. Vi kom ut på djupare vatten sedan :)

annapanna sa...

Ända till stan! Jag är impad.

Nina sa...

Annapanna: Jag också :)

Anonym sa...

Ser trevligt det där, antar at det är Fluff som slagit plåten.


Mvh J


Wv: witiz

Nina sa...

J: Helt rätt. Fotografen är Fluff. Vad menar du med att jag är en witiz!? Jag som är så brun! Förolämpningar på min egen blogg. Ingen hejd på oförskämdheterna.

Martina sa...

Snällt att du uppmärksammade oss på de fina musikalhandskarna, är rädd att jag hade missat dem annars och även missat ett gott skratt :)

Nina sa...

Monstret: Jag hjälper så gärna till.

Start spreading the news, I'm leaving today..trallalalla chicago chicago damdidam.

Martina sa...

Du har bra musikalfeeling :)