söndag 18 april 2010

I'm a poor lonesome cowgirl...



I helgen har jag varit på saloonen i Östibyn. Jag drack öl, åt mat, dansade, förlorade i biljard men vann i den universellt kända sporten blinddart. Trevligt att komma ut och känna lukten av kaktusar och krut ibland.

Uppdaterat: Jag har ingen aning om vad det är för läskigt djur ni ser på bilden, för jag ser bara en saloon, men för att ni ska känna er lite lugnare så får ni en alternativ bild att titta på.

Uppdagerat igen: Jag fick er version av bilden mailad till mig. Den var ju skitläskig! Så nu gör jag ett nytt försök med den hemliga bilden. Sätt näsan nära skärmen och titta i kors och säg om ni kan se en saloon framträda.

En till uppdatering: Nu har en av bilderna förvandlats till amöba för mig också! Läskigt!

21 kommentarer:

Hanna sa...

Vad är det där?

Nina sa...

Är vad?

annapanna sa...

Det sammanpressade djuret som blir mycket längre om man klickar på det, tror jag att Hanna menar. För det undrar då jag.

Nina sa...

Jag ser inget djur... kanske är en krokodil eller en slinkyorm?

Hanna sa...

Lite rysigt var det!

Nina sa...

Jag förstår inte vad vi pratar om :(

Fluff sa...

Jamen det som är på bilden, vad är det? Har också grunnat.

Nina sa...

Jag förstår inte vad det är ni ser! En saloon är det på bilden.

Fluff sa...

Ja men förut var det en underlig grej på bilden, som såg ut som en trilobit eller nåt. Kanske var en exempelbild och din bild hade inte blivit riktigt länkad.

Hummellisa sa...

Jag ser ett äckligt djur när jag kollar från min dator. Vad ser du själv?

Hanna sa...

jag ser också ett rysigt djur!

Hanna sa...

Ingen saloon alltså!

hummlis sa...

Nu är det 3 bilder. Kan du inte ta bort krypet?

Nina sa...

Är det tre kryp?

lisen sa...

haha, nä bara ett kryp. men ett väldigt äckligt sådant. alternativet är att du skriver fler blogginlägg så att man inte ser det ;)

annapanna sa...

Saloon, Lucky Luke och ett kryp.

Fluff sa...

Gå in i bloggredigeringsrutan, ta bort all kod som hör till bilderna så det bara är text, spara.
Sen kan du försöka lägga in bilderna igen.
Och spara.

Nina sa...

Men Fluff, ser du fortfarande bara kryp? Om jag tar bort krypet på första bilden fattar man ju inte vad hela diskusionen handlar om så den måste ju vara kvar som referens...om det inte är tre kryp för det är ju lite mycket. Annapannan och lisen verkar i alla fall se andra bilder också.
Lisen: Nu är det ett inlägg till så jag jobbar på det :)

Fluff sa...

Jopp, jag ser Lucky Luke, en saloon och mystiska krypet. Undrar bara var det kommer från.

Hanna sa...

Jopp, saloon, Lykky lykk och det rysiga krypet!

ov: jrchom (eftersom på norrländska?)

Nina sa...

Det kanske är ett virus. Den gamla analoga sorten alltså :)