söndag 12 december 2010

Nya Kanina 2.0 påbörjad

Nu har jag påbörjat mitt nya liv. Jag har skaffat mig ett träningskort! Kors i taket och kravel på golvet. Jag invigde det med ett yogapass.



Dagens lärdom:
* Fila fötterna och klipp tånaglarna innan. Man är barfota och kan lätt  få skämmas annars.
* Ta byxor med smalare ben, annars får man byxben i munnen och ser inte vad instruktören gör.
* Kom i ordentlig tid så man slipper få platserna längst fram där alla kan se en när man står och vinglar på ett ben och försöker komma ihåg att andas.

2 kommentarer:

Tygern sa...

Haha, det tar typ ett halvår att bara lära sig andningen... I alla fall för undertecknad, och sånt tålamod har jag ju inte...

Nina sa...

Jag kom ju som sagt in på sista lektionen för året så jag bara gissade att havsandning skulle låta som en strand och inte som en gurglande virvel, men vad vet jag? Jag gjorde förmodligen minst hälften av övningarna fel.