onsdag 26 augusti 2009

Nu är det klippt!

Nu har jag gjort det igen. Eller rättare sagt Bästiskompisen har gjort... lekt Edward Scissorhands med mitt hår. Jag bokstavligen såg hur tussarna flög runt huvudet medan hon klippte och hade den där galna skaparminen. Så nu har jag kort hår igen. Det kortaste jag har haft sedan jag var typ 3 år och såg ut som en liten clown.




Uppdaterat:
Annapannan ville ha en bild. Så nåt i den här stilen ser det ut nu. Igår var det mindre men under natten växte det. Imorgon räknar jag med att det har växt till en stor lingonboll på huvudet.

6 kommentarer:

annapanna sa...

Nu har vi sett hur tussarna ser ut. Dags att visa en bild på dig själv.

annapanna sa...

Söt!

Nina sa...

:)

Hanna sa...

Håller med förra talaren och ov:n
isoldeno!

Sara sa...

Snygging där! Av den glada minnen att döma så blev du rätt nöjd? :)

Nina sa...

Vissa stunder blev jag nöjd och vissa ser håret bara ut som en fluffig mopp, ja ungefär som det brukar vara med hår. Man måste ju se glad ut så folk inte tror att man är en surpuppa när man outar sitt ansikte till så här många (säkert över fem)läsare :D