onsdag 6 juli 2011

...ger starka ben

Jag går som John Wayne. Hade inte tränat på ett bra tag. Har varit upptagen med att hitta på ursäkter. Så som det kan bli. Så tog jag mig äntligen iväg på ett pass Bodybalance. De byter ut dem med jämna mellanrum så jag hade inte varit med på just det här passet förut. Jag kan meddela att det nya passet inte är nådigt mot benen. När jag stod där i någon slags nittiograderspose och kände hur benen darrade sa instrukören att vi skulle koncentera oss på nåt annat än benen så jag tänkte på Monstret och hennes meditaion så jag tänkte ost ost ost. Jag tror att det funkade för jag lever fortfarande, även om jag som sagt har ganska mycket träningsvärk både i ben och mage, så nu går jag som att jag har suttit på en häst lite för länge och har kramp i båda benen.

Inga kommentarer: