tisdag 5 juli 2011

Möss och människor

Jag tror att mina vänner är vampyrer. Idag tittade Hummellisa lystet på mina blodådror i armvecket och frågade om hon fick känna. Jag har tydligen studsiga blodådror, vilket är bra om man ska ta blod från mig. Jag behåller nog mitt blod för mig själv om jag får bestämma och håller ett vakande öga på de där stickgalna blivande undersköterskorna.

Här är några bilder från 4 H-gården som vi hälsade på idag.


 

 


Djuren verkade ju snälla men jag tror att det är den vita kaninen som var det förklädda lejonet. Såg alldeles för snäll och mjuk ut. Klart misstänkt.

4 kommentarer:

Hanna sa...

http://www.youtube.com/watch?v=XcxKIJTb3Hg

Nina sa...

Det var väl det jag tänkte! Hade jag sett en lama också så hade jag skippat våfflan och kaffet och cyklat raka vägen hem. De har så läskiga näbbar.

Drottning M sa...

ååhh kaninen, helt vit - helt klart suspekt.

Hanna sa...

Ja, lamor och deras näbbar är inte att leka med!