måndag 2 november 2009

Maskerad

Ända sedan jag fick den fina öronpresenten från Annapanna och Linn har jag planerat att vara kanin på nästa maskerad. Så här är resultatet. Tänderna har jag ju liksom gratis men eftersom de inte är framme hela tiden och öronen drunknade lite i håret så tycker jag nog att jag ser mer ut som en räv. Folk frågade om jag var en mus eller katt och jag svarade Ja nåt sånt.

Det är inte ofta man får chansen att säga att man känner sig lite blek om nosen och faktiskt mena det.

3 kommentarer:

Lennart sa...

Jag tycker det lutar åt en katt, men det är som mina ögon tolkar det.

annapanna sa...

Helt klart kaninig!

Nina sa...

Lennart: Katter och kaniner är ju ganska lika...pälsiga däggdjur båda två.

Annapanna: Hermelinkaniner har ju korta öron fast jag inser nu att kaniner inte alls har en sån där nos..men morrhåren var ju rätt i alla fall.