lördag 28 november 2009

Tillökning i teknikfamiljen

Jag har en ny teve. Den verkar ruggigt smart. Det räcker med att man trycker på power så räknar den själv ut resten. Är rädd att den ska låsa mig ute och sno mina vänner.


Har ni föresten tänkt på hur sällan man sitter och tittar på testbilden nu för tiden? Det lilla strecket som åker fram och tillbaka fram och tillbaka tills de pipande ljuden blir för obehagliga för att man ska kunna fortsätta titta. Det är sällan den alls dyker upp i rutan. Nästan lite utrotningshotad kan man tro.

4 kommentarer:

Conny sa...

Platt-tv?

Nina sa...

Jopp

Mikael "MMN-o" Nordfeldth sa...

Jag kan styra upp en testbild-timme för UmeTV, no problem!

Nina sa...

Nu är jag inte i ume så jag kan titta men gör det för alla umebor som är kvar! Som en sen julklapp till folket :)