måndag 14 februari 2011

Nyttig konst


8 kommentarer:

Mattias sa...

Ja, den är sa bra! Den är fortfarande kvar, alltsa? Eller är det en ny? Vanligtvis är grafitti inte nagot vidare, men den gillar jag.

Nina sa...

Umeå är en bra graffitistad. Tycker att det är uppiggande med kreativ graffiti. Tags däremot är ju lite trist.

Marie sa...

Har du sett moroten på Östermalmsskolans skorsten? den syns från svingen, undrar hur tusan någon våga klättra dit upp med moroten...

Nina sa...

Oh nej det har jag inte. Den måste jag kolla efter!

Hummellisa sa...

Vi har en morot på våran skola också.

Nina sa...

Härligt. Kanske är en kaninligist som går lös i stan.
http://3.bp.blogspot.com/_SokMhStQCUc/SdNWfwEewXI/AAAAAAAAAf0/GLL4KNX-VbU/s400/varulvskanin.jpg

Fluff sa...

... och en kaninfotograf.

Nina sa...

Precis! Jag ser det som min uppgift att hitta alla graffitimorötter!