torsdag 19 februari 2009

Bild nr 6

Jag fick en frivillig utmaning från Blommaland att lägga upp 6:e bilden i den 6:e mappen under huvudmappen Mina bilder (om den inte är en pinsam badbild) här på bloggen. Eftersom jag har tusen undermappar på mina mappar med bilder och just mapp nr 6 bara hade fem bilder i sig så får ni bild nr 6 från mapp nr sju istället.

En bild från den tiden då jag hade mindre hår och min far hade mer. Undrar vad som är i paketet? Lite nyfikna blir väl ni också?

För att skicka uppmaningen vidare på ett humant vis (precis som drottningen av blommaland) så säger jag att ni som läser min blogg och vill, får gärna anta min uppmaning att visa sina hemliga nr 6-bilder på era bloggar och sedan berätta det för mig så jag kan kika in och titta på dem.

1 kommentar:

Hanna sa...

Japp, nu finns den där!

wv: shnif Just så känner jag mig!