tisdag 10 mars 2009

BikBok

Jag var in på BikBok idag och förfasade mig över vilka fula kläder det finns där. Sedan tittade jag på deras hemsida och såg att deras målgrupp är tjejer mellan 14 och 28 år så nu vet jag att jeansoverall och tights med paljetter inte är fult. Det är jag som är ett år för gammal.


Ormtights och jeansdräkt är inte fult
. Det är jag som är för gammal. Jag upprepar för mig själv...

(Jag hittade tyvärr ingen bild på paljettightsen men ni kan ju tänka er en fisk med svarta fjäll så är ni inne på rätt spår)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja du är för gammal. Själv har jag under helgen införskaffat 2 par tights. Ett par svarta med blåa stjärnor (som verkar vara från förra säsongen för jag hittar dom inte på internet) och ett par turkos metallic. Dom passar för övrigt toppen till mina snowjoggings ;) Kommer dom att bryta mitt nya modeslavsmönster med att varken använda tunika till dom eller bara ett linne. Jag kommer vara wild and crazy och använda kjol till. :P

Nina sa...

Turkos metallic och snowjoggings.. ja vad säger man? Ditt val att vara djärv och använda tightsen till kjol visar dock att det finns hopp även för dig min vän.

Anonym sa...

Jag, som hör till målgruppen, tycker ändå att Bikbok alltid har fula kläder. Går bara in där om kompis drar in mig.

Anonym sa...

Men tänk, då "slipper" du ju köpa kläderna. Fast du kanske ändå hittar något att köpa, vissa tjejer är ju fenomenala på det.

Nina sa...

Linn: Klok flicka! Mänsklighetens framtid vilar på dina axlar.

Lennart: Första gången jag gick in där var alla kläder pastell och andra hittade jag dessa kläder. Det är ju skönt att slippa köpa kläderna. Ett finger gick igenom jeansen när jag skulle ta på mig dem härom dagen. Jag skulle inte säga att jag är fenomenal på att köpa kläder i andra butiker heller.